Sok gondolat, kevés szóval

Archive for 2013/04/21

Soha nem volt a kedvencem..

ez a Tom gyerek. Már a korai filmjeiben sem.

Nem az a szerethető fajta figura.

Tudják ezt szerintem azok is, akik a szerepeket ráosszák.

A magánélete pedig régen még nem is játszott bele a nemszeretetembe.

De vannak filmjei, amit azért megnézek.

Mert akad közöttük sok, ami nézhető, és főleg a sztorija miatt.

Megnéztem tegnap ezt a legújabbat.

A film végül is jó, bár játszhatta volna más is.


Bár olvasni nem tudják, akik használják..

de ennek a lelkük örüljön legalább..


Közérzeti dalom..


A vasúti híd alatt még sosem jártam..

Máig.  De ha tudtam volna, hogy ilyenek ott a fények..

 


Kép

Görkorival persze nem lehet, de már ő is észrevette..


Virágzó világ..


Ha menni kell..

A nyugalmamat és csendemet itthon is megtalálom..

De néha hiányzik azért belőle valami más.

Olyankor van az, hogy kapom magamat és a partra lecammogok.

Mert ott azért teljesen más a megvilágítás.

Ma is a főzés helyett inkább egy padot választottam odalent.

Bámészkodva elrepült a délelőttöm rendesen.

Soha nem bántam még meg, ha lementem.

Másképp sosem tudnám meg azt a mást,

hogy a hattyúk tudják és ismerik a szinkronúszást.

És gyönyörű az a nagy madár röptében..

Korán kell lemenni, kevesen vannak még ilyenkor odalent.

A kacsákkal pedig jó dolog együtt sütkérezni.

A vízen is megjelennek már a távoli vitorlák.

És türkiznek látszik a kikötőben a  víz.

Az új hajónak meg tükör az ablaka..

 

 

 


Kép

A legrövidebb utat választottad..


Kép

Ahol nem villannyal megy még a vonat..