Sok gondolat, kevés szóval

Archive for 2013/04/09

A Kába kövét juttatta eszembe..

pedig ez csak egy mágnes meg  vas reszeléke..


Ma már nem nagyon leszek..

valami ismerkedési est félére megyek..

Arról nem írok egy betűt sem majd valószínűleg.

Majd holnap emberek..

Legyetek egymáshoz addig is megértőek.

Csak telik ennyi még nekem is ma remélhetőleg..


Ahogy a melósok a hét napjaihoz viszonyulnak..

már úgy hangulatilag.

Ezek szerint én már régóta nem vagyok az.

Nekem a szerdai képem  pont olyan, mint másnak csak a szombati.

Nálam ugyanez vonatkozik a csütörtökre meg a péntekre.

Ja kérem, akinek elég munkanapból kettő is egy héten.

Viszont vasárnap már délutántól nekem is ilyen a kinézetem.


Kép

A kavicsokat pedig szeretjük..


Olyan örömzeneféle lett belőle..


9 millió dollár egy csészéért nagy ár..

szerintem. Akármilyen szép a porcelán.

De ez annyiért kelt el egy árverésen.

Forintra nem is kell átszámolni.

Kétszáz lakás árát biztosan megéri..


Árnyak a falon..

Hangulatos, ha egy olajos mécses a faladra árnyékot vet..