Sok gondolat, kevés szóval

Archive for 2014/09/10

Bíznia kell a sziklában..

annak , aki ilyen helyre épít egy ilyen házat.

Nem tervezheti hosszú távra szerintem mégsem.

 


“Köd előttem, köd utánam “..

 


Jó annak, akiben megmarad a gyermeki fantázia..

 


Fémkivétel..

Így hívják papíron, ha visszakérik az alig használt csavarom.

A belém tekert vasak meg a testem jóban egymással végül is nem lettek.

Így reggel befekszem, és kitekerik a csavarokat belőlem .

Másképp hogy lehetnék három hónap alatt kétszer bealtatva, meg felbontva.

Most csak azon izgulok, hogy nem vagyok parafenomén és nem hajlítottam el őket össze meg vissza.

Mert felforrtak azért odabent maguktól is néha.

És amíg alszom, a helyére is rángatják majd a karom.

Talán álmomban senkit sem verek jól pofán meg arcon.

Majd azért mondom, hogy a balomra figyeljenek közben oda, mert annak semmi baja.

Remélem gyorsan kihajítanak a vágóhídról majd. Kell a hely másoknak.

Ha elhallgatok kicsit, akkor az az oka, hogy nem leszek itt..

 

 


Egy lista olyan dolgokról, amit sosem tettem..

talalgatsz

 

 


A maorik úgy csókolnak, mint az eszkimók..